17 september 2010

Irriterad

Suck. Jag vet inte varför, men jag är irriterad.. på nåt.
På att inte få va vanlig kanske..

Kollar sommarbilder på vännerna på fejjan. Jag vill oxå ha fin hy!
Men på alla sommarfoton på mig, så ser man bara en varm, röd, svettig Mezza.
..och då menar jag svettig i den graden att det rinner typ...

Och aldrig smink på sommaren. Nä det går ju inte. Inte ens litegrann. Det bara rinner bort och kletas ut hur försiktig jag än är.

Längtar efter pengar.
MAC har smink (ögonskuggor) som är vattenfasta. Skulle kanske va nåt.
Trött på att känna mig ofräsch, varm, osminkad...

Trött på massa nu. Trött på kroppen främst.
Tänk om man bara kunde säga till den att den skulle skärpa sig o bete sig som kroppar ska?

Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!