17 september 2010

Inlägg 600

Hemma från Dr Pain sen ett tag. Rejäl omgång idag. 5 sprutor med Narop.
Nacke, axel, armbåge, höft och knä. Allt på höger sida.

Blodproverna som jag tog för att leta efter anledningen till min extrema trötthet, visade ingenting.
INGENTING!

Tydligen är det smärtan som tar ut sin rätt och gör mig extremt trött.
Men jag är en självkritisk sak, och att få reda på att inget va fel, gjorde att jag känner mig...

...Lat.

Och det känns inte alls kul... För jag orkar verkligen inte göra nåt. Det handlar inte om lat-het! Jag klarar helt enkelt inte ens med viljekraft hålla upp ögonlocken...

Men det KÄNNS som... att jag bara e lat.

Suck o blä o skit.

Jaja, fick iallafall lite nya recept o sånt. Ska bara ta mig ner till centrum för att hämta ut dem :S Hur nu det ska gå med en kropp som är förlamad/försvagad på höger halva :S

Ha det...
... och njut av att inte ha så förbannat ont... om ni nu inte har det såklart...

*bitter*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!