20 september 2010

Morgonstund

Sitter här med min cigg och mitt kaffe.Påklädd, småsminkad (dvs bara concealer...) och redo att möta världen... eller inte...

Om en timme tar jag bussen till psyk för mitt första QB-test (datortest där man kollar reaktions och koncentrationsförmågan hos adhd-personer).

Efter det blir det hemåt. Blir att handla på ica med innan jag tar hissen upp hem. Det är vansinnigt skönt att Ica ligger nära... slippa konka på massa tunga kassar som ändå bara gör att jag får ont.

Får inte glömma handla Calma åksjuketuggummi med...

Min skinnrock får komma till användning idag med. Glömde min jacka hos syrran för ett tag sen, och har nöjt mig med tjocka tröjor tills nu. Men det börjar bli kallare o jag får ta på mig för kallare väder.

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva mer... bara svammlar.

Ilskan över att SD kom in i riksdagen finns kvar.
Besvikelsen över att de blå får fortsätta i ytterligare 4 år finns oxå. Men jag försöker skjuta undan det. Svenska folket har röstat och det e väl bara att acceptera.

1 kommentar:

  1. Vi skriver studenten i 2 delar, en på hösten o en på våren, men själva studenten får vi i juni :)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!