19 september 2010

Spänning jag inte gillar..

Ja, det e ju det här med valet... just nu ser det nte så himla bra ut men jag håller envist tummarna för att alliansen ska falla.

Ja, jag röstade rött.
Rött rött rött!

Det finns många anledningar. Orkar inte radda upp en massa nu, men kan ju säga att jag är gravt missnöjd med hur den blå regeringen hanterat Sverige.
Har alltid varit röd, och tror jag alltid kommer vara det.

Att SD verkar komma in i riksdagen är dessutom katastrof.

Detta är spänning jag inte trivs med.Jag blir deppig och upprörd och får kontrollera mina känslor av besvikenhet.
Men jag hoppas ändå... in i det sista.

Imorrn blir det till att va på psyk kl 10. Ska göra mitt QB-test samt snacka med psykologen. 2 hela timmar är bokade...
Ska försöka lägga mig snart... trött trots ett par timmars sömn under eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!