20 september 2010

Slut i skallen

Ojoj. Ja det va inte att leka med det där besöket hos psykologen idag.
Kom dit, pratade en del, gjorde testet och pratade sen lite mer... bokade ny tid osv och sen hem.
Min skalle är TRÖTT nu.

QB-testet var jobbigare än jag minns. Inte så att det är svårt... men att hålla koncentrationen va verkligen inte lätt. 20 minuters klickande på om snabbvisande figurer följer varandra likadana eller inte.Efter typ 5 minuter va jag redan slutkörd, men det va bara att hålla på 15 minuter till...

Sen in på ICA. Ut kom jag med 4 kassar. Balanserade mig fram till porten och sen upp för sista trappan.
PUST!

Jag är så slut så jag knappt fattar vad som händer. Inte sömnig... men slutkörd fysiskt och psykiskt och har en extrem känsla av att vara stirrigt övertrött.

Ska till henne på onsdag igen, men då blir det inte nåt QB-test, utan bara samtal.

Väl hemma igen ringde min sjukgymnast och vi bokade in en ny tid på måndag. Dags att köra igång med det igen asså...
Hur nu det ska gå med tanke på hur jag mår o inte orkar...

Jaja, det va en liten trött/speedad update från mig iallafall...

Ha det!

Ps:
Min polare Mia fyller 30 idag! Gå in på hennes blogg och säg grattis!
(hon har ingen aning om att jag nu planerar grattis-bombning från min blogg...)

3 kommentarer:

  1. Nu har jag grattat henne. ;)

    SvaraRadera
  2. Ha... Jag blir trött av att bara läsa... Hoppas du kommmer till ro ikväll.

    SvaraRadera
  3. QB-test är jobbiga... känns skönt att vara klar med det när man läser om såna. 20 minuter är olidligt lång tid att klicka på symboler.

    Tack för att du kom ihåg mig på min dag och att du även skickade in andra på min blogg =)

    KRAM <3

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!