18 augusti 2010

Klant-Mezza

Blir trött på mig själv ibland. Tex just nu.
Hade 3 cigg liggande på spisen. Älsklingen tog med 4 st till jobbet i paketet.
Jag behöll 3 för att ha tills videobutiken och ICA öppnat.

Vad gör jag???
Jo, jag tar med mig datorn o ska ta en cigg under fläkten. Häller upp ett glas saft eftersom jag e törstig.
Lägger mobilen bradvid datorn på spisen.
Ska sätta mig o softa...

Swish! Där välte jag saftglaset! Mina 3 cigg blev genomblöta. Mobilen hamnade i saftspillet men datorn klarade sig.

Fick iallafallsnabbt bort mobilen o den verkar inte märkt av olyckan.
Ciggen va såklart blötare än blötast.

Suck.
Ja, nu har jag iallafall torkat ciggen med tändaren (plockade bort filtret) och lyckas få lite nikotin i mig iallafall... men självklart inte alls lika gott som de SKA vara.

Klant-Mezza.. klumpig o fumlig och bläääääääää

Skitbra start på dagen!

2 kommentarer:

  1. Inte bara jag som är klantig. :D

    SvaraRadera
  2. hej mezza. haha.. det betyder nog att du ska sluta röka ;)
    men om det skulle hända igen, så kan jag nästan lova att det borde funka att torka i micron. Ett tips som du inte borde få eftersom jag är totalt emot rökning... men iaf ;)
    kram till dig

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!