17 augusti 2010

Lutar mig tillbaka

Ahhh.. äntligen.
Sista strulet nu med kronofogdens utmätning på lönen är nu klart. De kommer inte dra för mkt nu sista gången och vi kommer klara ekonomin. Känns bra. Kan luta mig tillbaka i soffan och pusta ut.

Vaknade 8 idag, men somnade om efter nån timme och sov gott fram till 12.

Imorrn e det nätverksmötet med psykläkaren och FK.
FK behagade ju inte dyka upp sist, så jag hoppas de gör det denna gången.
Måste mentalt förbereda mig på vad som ska sägas, och vadsom e viktigt. Känns svårt. Har ingen ork att fokusera på nåt direkt. Måste måste... Suck.

Jaja. Ska kolla rundor till er nu.

Ha det!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med mötet och att dom behagar dyka upp.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker alltid att nätverksmöten är så himla läskiga och brukar alltid storma ut efter bara några minuter ;p

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!