25 juli 2010

Nåt fel

Ja, nåt står inte rätt till. Jag har haft feber nu till o från ett bra tag. Högre än vanligt. Hosta och halsont som bara blir värre. Tappar hår och är totalt orkeslös. Sover varenda dag + hela nätterna (med lite uppvaknanden men ändå..)

Orkeslösheten/mattheten/tröttheten... jag känner igen den tror jag. Den är så total.
Sist jag hade det var många år sen. Misstänker B12-brist. Det är fan inte klokt hur slut jag är. En tripp ner med hissen, gå 50 meter, in på ICA och sen hem igen. Det tar all min energi! Klarar inte hålla mig vaken efter det.

Tror det blir läkaren på VC i veckan. Pallar inte ha det såhär.

... och är det nån som tror jag har brist på näring, så kan jag lugna er med att så inte är fallet... Kn vara läkemedels-betingat.

1 kommentar:

  1. VAd annorlunda din blogg blivit! fin! fin!

    Jag tänker på dig ska du veta.
    Du är stressad eller har brist på vitamin? Men mår man inte psykiskt bra så är det vanligt att känna som du gör nu.
    Jag minns när jag var helt slut ett helt år. Sov, vaknade och sov igen och sen lika trött.

    Många Kramar

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!