26 juli 2010

Morrn morrn

Måndag. Inte ett jota på schemat. Skönt.

Missen har intagit sin plats här bredvid mig. Vi har 2 lite halvtrasiga (funktionen höja/sänka är kass) bar-pallar här i köket. Snurr-pallar.
Missens nya plats är en av dom. Hon bryr sig inte ens om att sitsen snurrar när hon hoppar upp. Sötisen.
Nu ligger hon iallafall där o tvättar sig.

Älsklingen sover än.

Jag är trött.. men för rastlös och för smärtfylld för att sova mer.

"oinspirerad o lessen."... som Winnerbäck sjunger i låten Tvivel.
Orkar nada...

1 kommentar:

  1. Vad synd att du inte tål tejpen, själv har jag inte haft större problem med det som tur är. Skönt att inte ha något på schemat, kan jag tycka idag. Jag har iofs städat här hemma men utöver det har jag inget större på schemat. Kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!