6 juni 2010

Tjo!

Ja, jag somnade tillslut igår... men stördes halva natten. Grannarna hade satt upp lappar om att de skulle ha fest, och ville väl förvarna lite...
Jovisst var det fest... TILL HALV SJU IMORSE!!!
Inte hade de vett att vrida ner musiken ens... eller sluta gapa så förbannat.
Nej, jag va uppe som vanligt nån timme både vid kl 4 och kl 6... och det var fyllevrål och dunka dunka då oxå...

Idag varvar jag bokläsning och pärlande på terassen i bikini. Men tänkte attdet nog kan va bra att pausa lite... då jag känner mig lite kräft-aktig. Kall saft, cigg o njutning... ja det ingår ju oxå såklart.
Dock har den objudna gästen "Rastlösheten" bestämt sig för att göra mig sällskap...

Jaja.
Dr Pain imorrn. Nya blockadsprutor. Hoppas på både nacke och armbågar/handleder.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!