18 juni 2010

Slow activity

Dagen idag.
Shopping med T. Hittade finfina skor billigt ;) ..och så lite vita o svarta pärlor :P
Sen iväg till dr Pain. En spruta i var handled. Ganska avdomnade händer nu, så det är Slow Activity för Mezza på datorn idag. Ni kan ju själva försöka skriva på tangentbordet när händerna halvsover ;) hehe

Ja, så det händer inte mkt mer än så just nu. Trött e jag som alltid efter nerv-blockaderna. Är väl kombination av det bedövande läkemedlet och anspänningen på att det gör så vansinnigt ont att få dom.

Regn, hagel (stora som stenkulor!) och åska har eftermiddagen bjudit på. Gör mig inget. Tycker om den friska luften som kommer efteråt, och kan inte heller sticka under stol med att jag tycker oväder e mysigt :P

Ha det!

1 kommentar:

  1. Jag är ingen "riktig"bloggare, så ibland kan det gå långt mellan inläggen. Men jag blir så glad över att du "tittar in" och ger kommentarer som får mig att fortsätta. Fortsätt med det, det värmer och ger mig glöd att skriva.

    Stora kramar

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!