18 juni 2010

Morsning korsning!

Ja, då var det ny dag. Regnigt ute, men skitsamma.
Dom ringde från sjukgymnastiken innan. Sa att min sjukgymnast e hemma med sjukt barn. Hon som ringde hade asså inte kollat röstbrevlådan där jag sa att jag ändå inte kunde komma idag...
Jaja, nu slipper jag iallafall eventuella skuldkänslor för att jag akut-dubbelbokat (fast egentligen har jag inte kunnat påverka det ju)

Känns som jag har nåt litet ryggskott. Hoppas inte.. det tar sån förbannad tid innan det blir bra :S
Sist jag hade det tog det fan nästan ett halvår innan det blev riktigt bra igen. Då fick jag ryggskott pga att jag cyklade sammanlagt 30 minuter :S Suck

Jaja, jag ska väl fixa till mig lite antar jag.

Ha det!

2 kommentarer:

  1. Lider med dig. Du lyssnar på utläggningar om mina krämpor med de är ju blaha jmf med hur du har det. Och ändå orkar du engagera dig och stötta andra

    SvaraRadera
  2. Tyvärr är jag ingen "riktig" bloggare. Det blir inte inlägg varje dag periodvis. Men jag blir jätteglad över att du tittar in, det värmer och jag kommer att fortsätta blogga, även om det inte blir varje dag.

    Tack för att du hör av dig!

    Kramar

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!