17 juni 2010

Slutkörd

Ja, det är jag minst sagt...
Dessutom måttligt irriterad just nu.

...på min gamla chef...
Just NU behöver jag ha ett papper som hon skulle skrivit senast i november till mig.
Just NU behöver jag lönepapper som jag aldrig fick.
Just NU är detta EXTREMT VIKTIGT!

Det har varit flängande idag, och det kommer va det imorrn med.
Började med samtal med kontaktpersonen. Har typ inget minne av vad som sas, för jag babblade så mkt och snabbt. Dessutom svårt som attan att koncentrera mig då det va nån i huset som hamrade hela tiden :S
Sen hem...
Sen iväg igen. Intensivt samtal med socionomen på smärtkliniken. Upprymd o rätt glad när jag kom därifrån.
Åka hem... laga middag, käka... och sen kadunk hamnade jag i sängen och sov bort en dryg timme.

Är fortfarande slutkörd, men samtidigt rastlös.
Ont så in i ****** har jag med..

Imorrn blir det upp med tuppen, åka med en kompis till ett centrum, komma hem igen, åka till smärtkliniken (igen) för att träffa Dr Pain och sista blockaderna innan hans semester.
Sen hem... sen...
...
... ja jag lär säkert decka i sängen imorrn med.

Skulle egentligen till sjukgymnasten imorrn med,men det kommer inte gå då jag fick en återbudstid hos Dr Pain idag.
Var nämligen tvungen att avboka tiden på måndag som jag egentligen har... för jag ska på 3 andra möten då.
Pust! Jag blir trött bara av att tänka på det!

Tjingeling på er... nu tar jag paus...igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!