26 juni 2010

:S

Hur många är uppe o pigga idag kl 7 på morgonen?
Ja, jag var det iallafall...
Hoppas dock på mer sömn snart. Känner ju att kroppen e totalt slutkörd, trots sömnen, och det blir bara en gnälldag annars.
Vet inte vad jag ska skriva. Känner mig anti mot mig själv idag. Många är väl bakis idag... jag blir inte bakis, dessutom var det inte mkt dricka igår alls. Är asså inte därför jag känner mig anti.
Jag vill bara vakna utsövd en fuckin´ jävla morgon!

Deppet som finns/är väntat håller sig halvt om halvt dolt genom att jag vägrar tillåta mig att tänka på det. Jag stressar alltså vidare i skallen.. utan att ens anstränga mig att göra det.
Automatik.
Men ibland tränger det igenom, vilket ger känslan av livs-trötthet.
Energi-lös. Inte bara orkeslös... verkligen helt energilös...

Mina ben o armar har börjat "somna" titt som tätt igen.
Neuropatiskt. Dvs nervtrådarna håller på att slitas/nötas sönder igen. Inte länge sen jag slutade med b-vitaminsprutorna och folsyran ju.
Hoppas det inte går så långt att jag har domningar och stickningar 24/7. Det gör inte ont, men det är sannerligen inte skönt.
Nähäpp... kanske försöka slappa lite mer i sängen då?

Ha det!

1 kommentar:

  1. God morgon :)

    Du skrev ett inlägg kallat Insikt tidigare.
    Det har ringt kvar lite i mina öron. Visst, liknelsen är ur Psaltaren. Men tolkningen, utan vilken de flesta religiösa urkunder blir bara bokstäver och ord, är ju din. Dvs sen tolkar jag ju din tolkning så det blir multitolkat ,)
    Men jag tycker det var fint sagt o tänkt.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!