26 juni 2010

Nr 401

Ja, detta är 401:a inlägget på denna bloggen...

Usel uppdatering... jag vet.
Känns som jag går omkring med feber, vilket jag inte gör egentligen, men jag e sådär febervarm lixom.
Dessutom känner jag mig stressad.. över inget som vanligt. Resultat: totalt ofokuserad.

Missen ligger i knät på mig nu o sussar.
Älsklingen har somnat framför nån film.
Diskmaskinen e på.

Jag har lagt in annons på blocket idag. Börjar verkligen hata den sidan... För varenda jävla gång man skriver ATT DET INTE GÅR ATT PRUTA så får man dussintals skam-förslag som skickas via mail eller sms av fullkomligt tröga idioter.
Ja, för de bryr sig ju inte om att acceptera ett nej... de lirkar o klurar och tjaffsar. Fy fan va jag e trött på det.
Säljer jag nåt för 800, och den billigaste liknande annonsen oxå e 800... så accepterar jag inte mail där folk "kanske kan tänkja sig köpa det för MAX 400 spänn.
Kan ju då även tillägga att jag skickar med tillbehör som den andra billiga annonsören inte gjorde...

Suck.

Lagt lite pärlor idag med. Men inte så många. Funkar inte när jag e på dagens humör.

Jag vet att jag verkligen e katastrofalt usel på att svara på kommentarer, ge kommentarer samt svara på mail. Men jag läser dom! Och jag läser dom GÄRNA! Det är bara det där att... ja, att svara, att knåpa ihop nåt vettigt... njaeee... min skalle e lite för trött för den ansträngningen.
Sorry... Tyvärr.
Men fortsätt gärna skicka o skriva ändå! Det värmer, vad det än handlar om.

Känner att jag faller just nu. Orken tryter. Humöret e känsligare. Energin till koncentration e väck... Lusten lika borta...
Känner mig utbränd.
Känner mig deppig.
Känner mig värdelös men ändå lite duglig.

Ska sussa tidigt ikväll. Känner helt enkelt inte för at orka engagera mig i det vakna tillståndet...

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!