27 juni 2010

Morrn

Ja, jag e uppe sen nån timme nu. Trots tröttheten etc så blev det såklart inte att sova längre.
Klockan ställde jag på 9:00... men jag vet ju att jag inte sover så länge.
Ska till Nacka idag o shoppa lite. Älsklingen behöver lite kablar och jag fyller väl på mina pärlor antar jag:P

Ont i munnen har jag. På nåt vänster har jag tydligen legat o tuggat på mina kinder inatt... nu är hela insidan av munnen svullen :S Dessutom ont i halsen. Sprayat käften med Xylocainspray för att få en liten paus från det iallafall. Just nu kämms det lite som en tandläkarbedövning.

Vädret är än sålänge finfint. Hoppas på att finna nåt slags lugn o sitta ute på terassen med antingen korsord eller pärlor idag.

Hoppas kunna somna om liten stund... det vore bra.
Har lite funderingar på ett inlägg, får se om det blir skrivet under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!