20 maj 2010

Svar:

Svar till Ap (annanpappa)
Jo jag fattade att det var du... kommentarer från den andra A-p förväntar jag mig inte, då jag med säkerhet tror han inte e nåt fan av min blogg precis. Skrev en kommentar om din kommentar på hans blogg... såklart opublicerad. Men jag kan inte annat än hålla med... för även jag har svårt att fatta att han inte förstått mer...

När jag ser på såna filmer nu, dvs med friska ögon, ser jag det mest från de anhörigas sida. Alltså hur jag vill att de verkligen ska SE och FÖRSTÅ på ett bättre sätt.
Tyvärr går det bara om man är villig att ta in vad filmen verkligen säger.

Jag hoppas det går framåt för Er. Vad jag förstår av dig iallafall, så är chanserna mer än goda, när det finns en far som du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!