2 maj 2010

Nu ska jag berätta för er!

Ja, jag har faktiskt inte skrivit det på facebook än... så nästan ingen av mina vänner där vet det.
Men imorrn händer en sak!
Något jag verkligen LÄNGTAT efter!

Lite efter 1 imorrn kommer jag och älsklingen gå härifrån.
Klockan två har jag tid.
Designen är min egen :)

Ja, det har blivit dags nu! Imorrn ska jag tatuera mig!

Och det är inte nån pytteliten tatuering heller... Den kommer gå från strax över armbecket och ända ut ner på handen. Över hela ovansidan av armen. Dvs över i princip alla ärren där.

Min design, gjord på datorn:

Ungefär såhär kommer den bli:


Fattar ni vad jag längtar! Detta innebär att jag även kommer känna mig mer bekväm att gå i kortärmat.
Underbart!!!

4 kommentarer:

  1. Nej vad kul! Du får lägga ut bild sen när du får ta bort plåstret! Eller be din älskling ta bild medan tatueringen blir till! lycka till! :D

    SvaraRadera
  2. Åh åh åh. Fan vad fin.
    Jag önskar att jag hade pengar till fler, jag med..
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den är så j*la läcker. Lycka till imorgon.

    SvaraRadera
  4. Vad härligt! :) Jag har oxå funderat på att tatuera över en del av mina ärr, men går det verkligen att få det snyggt då?

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!