3 maj 2010

FY FAN!!!

Jag blir så arg! Så vidrigt äcklad! Jag mår illa!

På facebook finns nu en grupp som går ut med att vilja ta bort en blogg på nätet. Jag kollade in på bloggen och fy fan i helvete!

Det är en blogg som handlar om djur-sex. En kvinna som knullar hundar och fotar det.
Ja, ni läste rätt!

Jag begriper inte hur Sverige tänker. Det finns nämligen ingen lag om detta. Tidelag är inte olagligt. Regeln är bara att djuren inte får ta skada/lida.

Bloggen finns på blogspot, och eftersom detta inte är olagligt i Sverige, har jag tyvärr inga större förhoppningar om att den kommer tas bort.
Men jag gör ändå lite reklam för facebooks anti-sida. Hoppas ni går med, och att detta sprids.
I bästa fall kan man ju hoppas på debatt om detta. Om tillräckligt många går med kanske???

Gå in på facebook, sök på STOPPA HUNDSLYNA.BLOGSPOT.COM och sprid detta!
(hittade ingen direktlänk...sorry)

Ja, jag vet att reklamen mot sidan även gör att hennes bloggbesökare kommer öka... men förhoppningsvis uppmärksammas vidrigheten i den, och inte hennes sjuka syn på sex...

2 kommentarer:

  1. jag hittade också den igår och gick med.. helt jävla sjukt! men det var någon som skrev där att det står i blogspots regler att man inte får ha med saker som uppmuntrar till tidelag eller något sånt. så man kan ju hoppas på att den tas bort!

    SvaraRadera
  2. Eskil Erlandsson kommer tyvärr säkert inte göra något åt det.. Han hade väl ett mindre vackert utspel om det för ett tag sedan?

    Hur blev tatueringen? Är du nöjd? :)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!