15 april 2010

Öh???

När man lägger upp saker på Blocket.se, så ska man tydligen vara beredd på precis vad som helst.
Även en utskällning (!?)

Har lagt upp en grej för 450kr. Originalpriset var 650, och den är typ ny och oanvänd.
Så ringer en kille, och frågar om jag har kvar den. Sen frågar han vad mitt slutgiltliga pris är... och jag svarar att det är 450kr, och att det står klart och tydligt i annonsen att jag INTE går ner mer i pris, då det ÄR ett bra pris.

Killen säger ultra-kaxigt att på Elgiganten är det minsann bara en femtilapp upp i pris,för en NY, och jag säger att Ja, men då kan du ju köpa den på Elgiganten då.
-Men det är ju DIN grej jag vill ha! (Öh?)
-Ja, men då får du betala 450 kr då. Säger jag.
-FY FAN I HELVETE HELLER! DU E INTE MIN POLARE I SOMMAR IALLAFALL! hELVETE HELLER!!! Skriker killen tillbaka i luren för att sen lägga på.

Jaha....?
Är det mitt fel att du ringer på nåt du vill köpa för skampris???

Kollade upp Elgigantens pris sen, och fattar varför han inte kan köpa det där. Det är såklart internet-priset han babblade om, och på det tillkommer ju "halva Sveriges extra avgifter såklart" + att han inte kunde få det IDAG.

Men jag förtjänar ändå inte en utskällning av en pryl-kåt snorvalp!

3 kommentarer:

  1. Äh... Låt det där rinna av dig. Det säger ju mer om nissen som ringde än om dig i alla fall!!!

    SvaraRadera
  2. kollade på facebooksidan men bilderna går inte allt kolla på=/ ska försöka igen sen ;)

    SvaraRadera
  3. Vilken typ. Det är han det är fel på. Du gjorde rätt. Kram.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!