17 april 2010

Kors i taket!

Ojoj! Minsann! Ja, kors i taket e det ju iallafall... För Mezza bloggade inte igår!
Helt otroligt... inte ofta det sker..
Gårdagen spenderades i soffa och säng... därav inget bloggande.
Skallabanket var tillbaka på full styrka, och painkillers var slut. Fick små förpackningar gånger flera, så jag ska strax iväg o hämta fler...

Jaha,,, mer då?
17 april... en månad kvar tills Norges nationaldag... inte för att jag firar, det bara slog mig lixom.

13 Maj har jag o älsklingen varit tillsammans i 4 år (!). Vet inte vad vi ska hitta på, men nåt blir det säkert. Nåt som inte e allt för dyrt...
Appropå pengar... Kollade kontot igår, och såg att FK kommer sätta in lite extra pengar. VÄLKOMMET!!!
Omräkningen för hur mkt jag ska få i bostadstillägg e klart, och jag får lite retoraktivt oxå. Skönt. Visst, det försvinner lika snabbt som det kommer in, men som jag sa till en vän:
Det är bättre att ha pengar till massa utgifter, än att inte ha dom men ändå ha utgifterna...

Över till annat:
Vet ni hur OTROLIGT ONT det gör att ha ett sår i snoken?
Asså ett riktigt sår, med sårskorpa och allt...
Är man dessutom snuvig av pollen, och måste snyta sig i ett... ja, då gör det extra ont! Gaaahhh!!!

Nä, nu blir det ner till bussen för att hälsa på Kronans Droghandel...

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!