8 mars 2010

VIKTIGT!

Jag har under min blogg-tid ju haft flera olika bloggar... Jag har oxå skrivit mänder med allvarliga artiklar, serie-inlägg osv.
Nu håller jag på att skapa en underblogg till detta!
Jag kommer lägga upp inlägg från min första blogg (metrobloggen) och från den förra (blogg.se)

Bloggen kommer heta VIKTIGT AV MEZZA.
Jag har bara startat än sålänge, inte hunnit lägga in några inlägg än. Men det är en SERIÖS blogg med VIKTIGT innehåll.

Så kolla gärna in den med jämna mellanrum. Kommer såklart länka den i sidokolumnen bland Mezzas Bloggar, men det orkar jag inte just nu.

Vill ni ha en liiiiiten försmak på hur det kommer se ut, så är adressen

http://viktigtavmezza.blogspot.com/

Nu ska jag sussa lite... sen blir det väl att fortsätta med design o innehåll i denna nya underbloggen!

KRAM på er bloggers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!