8 mars 2010

The right place to be...

Ja, efter lite käk och cigg har jag planterat mig i sängen igen. Spikmattan är på plats dessutom.
Kailat min förra chef och hoppas på svar snart. (Inget snällt mail, men nyttigt för henne tror jag. Informativt)

Höjden av otur hade jag dessutom... min snälla Dr pain skrev ut painkillers via telefon, så jag slängde på mig kläderna igen, ringde apoteket och frågade om det kommit in... jo det hade det ju. Ardinex heter den...
MEN... de har inga på lager!
Får väl vackert vingla dit imorrn efter kl 14 och hämta ut det.
Vingla... ja jag ska göra gastroskopi imorrn kl 8:30 under narkos...hur pigg e man efter det egentligen???
Men älsklingen har fullmakt på apoteket för mig, så i värsta fall får han hämta ut det.

Så trött...
Tack för varma och upprörande (ang hur de behandlar mig) kommentarer! Det ger mig styrka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!