8 mars 2010

Och så kommer tårarna igen...

Ännu en cigg röks.
Kollat bloggar, men bara de jag pallar ha koncentration till.

Jag har inget hopp längre. Det bara är så. Kommer hoppet nånsin tillbaka? Inte ens det vågar jag hoppas på.

Guldet är pantat, ciggen går åt som attan. Varför kan man inte vinna på lotto (utan att köpa nån såklart) och att vinsten är ångest-cigg? Asså mängder av cigg som verkligen är ett måste vid ångest och smärta?

Trött.
Upp tidigt som attan imorrn... Iväg till Ersta och gastroskopin. Älsklingen e ledig o följer med. Skönt.

En endaste alvedon kvar, den får duga mot huvudvärken som kommer med tårarna...dessutom mot tandvärken.
Jag klarar verkligen inte tandläkaren. Jag får panik, jag tappar all kontrolloch till 100% resulterar det i självskador. Men jag har ingen fast läkare heller...så jag kan inte ta upp det med nån.

Röker billiga Elixyr... 30kr paketet... men de e korta o tar snabbt slut. Röker alltid långa annars.

Ja, vad mer att skriva?
Behöver knappast påminna mer om att allt e skit ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!