6 mars 2010

Tvingar till mig solen nu!

Ja, jag har skottat med en liten metallbit på terassen... men bara tillräckligt mkt så det går att sätta en stol där. Eller nja... en halv stol... ena halvan av stolen är på trappsteget till terassen...dvs inomhus. Precis så man slipper vinden och det kalla, men ändå kan sitta i solen :) Såklart är jag påpälsad för man vill ju knappast må sämre av förkylningar o skit.
Har behov av sol just nu...man blir avslappnad på nåt sätt, känna värmen i ansiktet, ljuset...

Älsklingen ringde nyss... jag sa att jag skulle sova idag, men jag bara MÅSTE sitta här lite först.
Så SKÖNT!

Känner mig konstig idag... Istället för att explodera, känns det som jag ska implodera. Hela kroppen känns smärtsamt ihoptryckt. Skallen, musklerna...allt. Kanske man skulle behöva en medeltida sträckbänk vid det här laget??? hehehe

Skulle nog kunna somna här o nu...

1 kommentar:

  1. Kanske spänt dig en massa den sista tiden? :(

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!