6 mars 2010

Knas igen... blä

Känner mig vansinnigt anti-seriös nu när jag skriver detta inlägg...
Start: hur seriös låter titeln???

Drömt: En gammal vän plågas av manupilationer, övergrepp och ondska... jag försöker rädda henne men jag kan egentligen bara se på. Dras in i allt, kämpar vid hennes sida... Äter Nya Ballerina Kladdkaka och får sprut-diarré tillsammans med alla andra som äter den...
Upptäcker att jag är på T-centralen och möter av en slump en ännu äldre vän. Betalar 2 st 5-kronor för att få ligga o softa i ett stängt litet rum på en grön jätte-mjukisdinosaur... Ritar med bläck på människors ansikten och försöker skaffa mig fakta om den kriminella cykeltjuv-verksamheten i New York ??????????????????????
Vaknar genomsvettig, frysande pga av att sängen bokstavligen är PLASK-BLÖT av kallsvett.
FRYSER!
På med kläder, tar en cigg, ont ont ont i hela mig. Nojig över nåt jag inte vet...bara en känsla.

Snart ska älsklingen upp... jobba hela dagen.
Orolig för massor, speedad, noll koll på känslor.

Vaddå kaos-morron????

Återkommer med vettigare inlägg sen...
Hmm

1 kommentar:

  1. Hej jag har svarat på din kommentar på min blogg så läs där igen. :-)
    Kram!
    Glömde kommentera mardrömmar; Tjabolina har massor med jätteotäcka mardrömmar om nätterna. Jag har tänkt att det kan bero till viss del av alla mediciner, men när jag läser dina inlägg så funderar jag på om det kan höra ihop med neuropativärken också, vad tror du?

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!