19 mars 2010

Tack för....

Tack för att den som nu upptäckte Xylocain-salvan, gjorde det!
Pga en riktigt kass (dock helt ny!) rakhyvel, i kombination med ACO absolut-torr deo... har jag nu knallröda armhålor med omnejd.
Jag lovar: Det gör ont!
Kläder skaver än mer på det väldigt irriterade området.

Så nu när vi tog oss till centrum och Kronans Droghandel, köpte jag en tub Xylocainsalva. Jag brukar alltid ha det hemma för tex kliande bett osv.
Men nu sitter jag alltså här, med salva under armarna och betydligt mindre ont.

Dock har jag (i denna stunden exakt) fått ajaj-nervsmärta i vänster underarm.
Blä. Hänger säkert ihop med det enorma eksemet i armhålan. Nerverna gör verkligen hur dom vill i Mezzas kropp. Tyvärr biter inte X-salva på nervsmärta och det är ju bara vääääääldigt synd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!