19 mars 2010

Fixar

Köpte hårfärg när vi va i centrum. Köper alltid sån där med färg och slingor i samma paket...
Men denna gången bröt jag vanan...
Jag köpte en mörkare nyans... och dessutom en liten guld-aktig ton i.
Nu sitter jag med slingorna i, så det är snart klart. Shit det va länge sen jag va såhär mörk! Men jag tror det kommer bli riiiiiktigt bra :D

Igår fick jag för mig att jag skulle färga brynen mina. Jag har verkligen ingen färg på mina ögonbryn. Hur ljusa som helst! Om jag inte målar eller färgar dom så ser det ut som att jag inte har nårra...
Jo, visst... färgningen gick bra... och sen skulle jag vaxa till dom. Eftersom dom är så ljusa naturligt, så görs det väldigt sällan. Jag såg ut som en karl med buskiga bryn!
Jaha... leta leta leeeeeetaaa!!! Var fan e vaxet???
Nähäpp... inget vax. Jaja, jag ska ändå bara va hemma...
Men imorse blev det plock med pincetten istället. Fattar verkligen inte var vaxet är...

Hursomhelst... nu har jag nytt hår och nya bryn... kanske slänger in en bild senare ;)

Tjjohej!

1 kommentar:

  1. Åh, så roligt med ny hårfärg! Alltid lika spännande :)
    En uuunderbar helg önskar jag dig, fina du!

    Varm kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!