19 mars 2010

Bra till slut!

Ja, det blev en del grejande med kaluffsen innan jag godkände resultatet... Det finns en anledning till varför jag aldrig har ett uns av nån röd eller guld-aktig ton i mitt hår... Det suger sig fast som attan! Kör alltid silver eller platina-färger...
Men det gjorde jag ju inte denna ggn... och det märktes!

Hallå morotshuvud!!!!

Men jag hade lite silver-toning kvar, som tar bort det värsta av det röda.
Nu är håret plattat o fixat och e kanon-nöjd!
Dock är jag fortfarande röd runt ögonbrynen av noppandet imorse.

Pallade inte fixa till mig med smink o skit, så det blev bara ett "före"-foto... "efter"-fotot får vänta.

Men sen är jag ju så vansinnigt puckad med...
Skrev ju tidigare idag att jag hade ont som attan i vänsterarmen... Då är det inte en bra ide att färga o slinga håret! Särskillt inte slingningen som ju kräver lite mer.
Jaja, gjort är gjort och jag har bara mig själv att skylla.

Vansinnes-trött. Höll på att slockna redan för ett par timmar sen.

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!