9 mars 2010

Svar till Aleks

Jag frågade om det fanns klamrar kvar men fick inget svar på det! De sa bara att det såg bra ut.... men med det tror jag dom bara menade att det inte fanns nåt magsår eller inflammation/irritation.
Läkaren som opererade mig ska ringa... men jag fick ingen telefontid på plats, utan det kommer hem ett brev om det.
Men med tanke på att maten numera skvalpar upp o ner i matstrupen när jag ligger, att jag har halsbränna igen ofta och uppstötningar... så tror jag inte så många sitter kvar. Men jag vet inte. Får se när jag får snacka med henne...
Kram

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att det blir bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Hihi, awh, ett helt blogginlägg till mig. :D Sötaste du. <3

    Men det där lät ju konstigt... Tycker de kunde ha berättat precis vad de såg så att du slipper sitta där och gissa. Men jag hoppas verkligen att det bara är klamrarna som hamnat fel. Frågan är bara hur de kunnat lossna, och så snabbt också? Vad jag har läst så ska de ju hålla i flera år, eller egentligen hela livet. Hoppas de fixar det snarast. Det är faktiskt de där jävla uppstötningarna och halsbrännan som gör mig mest irriterad och trasig och sjuk. Att inte kunna äta vad man vill... Fyfan för det!

    Tusen kramar!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!