9 mars 2010

Go´ kväll!

Ja, jag har sovit... sen vaknade jag och älsklingen gjorde scones. Mmmmm... GOTT!
Tyvärr tyckte inte magen det... dom knippsade bort lite slemhinnebitar och så retade de ju där jag är opererad, så efter att ha käkat fick jag vrålont i magen...
Tog min medicin som jag inte kunde ta på morronen (helt fastande ska man ju va) och sen kom kanon-illamåendet. Gick och la mig igen och nu, ett par timmar senare känns det lite bättre.
Tack för Postafen säger jag bara ;) Hihi.

Älsklingen somnade på soffan... gloende på TV:n. Han fick ju inte heller så mkt sömn inatt eftersom vi skulle upp så himla tidigt, och han har svårt att somna i tid.
Men men.

Sakta men säkert känns magen liiiite bättre. Ska nog våga mig på lite filmjölk...

1 kommentar:

  1. Var det klamrarna som hade lossnat eller var magen bråkig på andra sätt?

    Skönt att du fått dina painkillers iaf. :D Massa kramar

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!