12 mars 2010

Som man förtjänar...

Ja, idag e ingen bra dag för min kropp. Den mår som den förtjänar... ONT!
Trots att jag tycker att jag inte gjorde så mkt av allt igår, så känns det rejält.

Somnade som en stock igår rätt tidigt, men vaknade vid 3 klarvaken. Lyckades få mig en nikotinkick iallafall så jag somnade om. Sen va jag uppe vid 8-tiden imorse.
Halv 11 kunde inte ögonlocken hållas uppe längre och det blev en kort vila. Skulle gärna sussat längre men det kommer en tjej och ska köpa en bok (studentlitteratur) av mig när som helst.

Jaja. Jag ska försöka göra nåt vettigt idag iallafall...
  • Skriva sammanfattningen av min journal!!!!
  • Fortsätta med inläggen i Viktigabloggen

Nu är jag vansinnigt nyfiken på vem som vann tävlingen inne hos Nett (kollar...)
Nähäpp... inte var det jag iallafall.... :P men men, kul va det iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!