12 mars 2010

Så mycket jag vill

Läser bloggar samt dess kommentarer, bläddrar vidare, läser mer osv osv osv... Jag har så mkt fakta och erfarenheter i skallen att jag bara vill vill vill kasta mig in i diskussioner o allt...Men det säger stopp.
Två orsaker:
1. Jag är för ofokuserad pga smärtan och nån inre stress
2. Jag skulle inte klara av det om jag får negativ kritik tillbaka.

Och naturligtvis hänger dessa 2 saker ihop. För hade jag inte haft ont, kännt mig virrig och orolig inom mig, så hade jag varit vid bättre mod för att kunna ta negativ kritik.

Just nu ska jag nog fokusera på att klippa o klistra o redigera viktiga inlägg i viktiga-bloggen. Känns som en lagom aktivitet för mig då jag inte behöver fundera vad jag ska skriva ju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!