24 mars 2010

Ny dag


8:00 prick klev jag upp. Inte pga att nån klocka ringde, nej det bara råkade bli prick kl 8.


Gårdagen var bra. Åkte in till stan och träffade en vän. Alldeles för länge sen vi sågs. Underbart var det iallafall :) Tack V!

Fick min försenade fördelsedagspresent med :) Stämpel-set till naglarna! Snacka om rätt grej till rätt tjej! Såklart kommer jag visa bild när jag fixat naglarna mina :P
Dock tog trippen och fikan i stan all min energi. Har ju knappt varit utanför lägenheten sista tiden. Så att psomenera Drottninggatan och sitta på fik, var rätt krävande. Helt snurrig i skallen efter av all rörelse o stress i stan.
Men det va värt det. Helt klart.
Kom hem och slappade i soffan. Pasta o köttbullar, film, MD House och sen trodde jag att jag skulle kollapsa av trötthet. La mig tidigt, men kunde inte somna förrän lite innan 12 iallafall.
Nähäpp... ska kolla rundor hos er nu... Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!