22 mars 2010

Nähä!!!??? Grr

Ja, först: Missen har piggat på sig lite mer idag. Hoppas på snar vändning. Asså, hon är inte sådär jättekonstig, inget man ser att hon e sjuk. Det e mest bara att jag märker att hon e liiiite konstig. nån annan skulle nog knappast se det.
Ja,ja... hon busade med kattmynteleksakn imorse, nu ligger hon o tvättar sig. Äter o dricker bra.

Mer då.. Jo, jag har suttit i tfn mesta delen känns det som.
Ringt o pratat med försäkringskassan x 2, arbetsförmedlingen x 2 och väntar nu på att arbetsförmedlingen ska ringa upp igen.
De på Fk säger nämligen att jag inte har nnån rätt till pengar för min sjukskrivning pga att jag enligt dom inte stod som arbetssökande de 2 första veckorna i januari innan skolan började.

Behöver jag säga att det e pengakris? Jag har varit heltidssjukskriven sen 10 februari och fått den sammanlagda summan: 3800kr sen dess i månaden. Det är för min permanenta sjukersättning...
Suck.
Pengar...särskillt brist på dom, kan sätta igång en sån fysisk oro o ångest i mig så jag snart flippar typ.

Stått o fixat lite käk för att sysselsätta mig.
Ska käka klyftpotatis/klyftmorötter i vitlök snart med ...yeeah: fiskpinnar haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!