25 mars 2010

Knas i skallen

Har suttit och fokuserat alltför länge på viktiga papper och blanketter nu. Skallen är smockfull av info och koncentrationen har nästan satt käken i kramp.
Känner mig obehagligt off från mig själv.

Många intryck under lång dag (förutompappersarbetet)... Startade dagen med att kolla på ett gammalt avsnitt av Uppdrag Granskning. Om Vellinge kommun...
Fortsatte sen med att kolla på ett annat avsnitt; Den andra våldtäckten.
Efter det ett intensivt tag vid datorn, och sen diverse dokumentärer på tv:n. Blogg-koll och bloggande. Kommenterande osv...
Avrundat med att kolla på House.

Dessutom tandvärk och ont i örat.
Känner mig off på det sättet att jag är för spänd i ansiktet, hjärnan, nacken, axlarna... biter ihop utan att jag vill osv.

Dessutom är jag väldigt trött på obstinata bloggare...

2 kommentarer:

  1. Hoppas innerligt att ditt onda går över snart och att du får en härlig helg!

    Varm kram!

    SvaraRadera
  2. Nu ska vi se om jag lyckas skriva något till dig - har precis hittat din blogg - tycker den är fin - ha en skön helg (även om hälften nästan är över..)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!