26 mars 2010

:)

Det är vår idag!
Massa plusgrader, sol osv :)

Dock sitter jag med skallabank och spänningar även idag. Det är på vänster sida... och jag har mina aningar om vad allt beror på...tyvärr.
Vänster nedre kindtanden... Ett stort hål som gör förbannat ont emellanåt. Spridit sig till ont i örat, ont i käkmusklerna, ont i vänstra nackmusklerna, vänster axel, vänster övre rygg... + en punkt på vänster sida av skallen. Där det känns som nån slagit en hammare... sådär lixom markerat på bara ett ställe.
Pga smärtan har jag spännt mig flera dar (ok, pga lite annat med...) och käkat värktabletter.
Att spänna sig gör ju lixom inte saken bättre...

Men jag klarar fan inte tandläkaren... allvarligt. Jag gör verkligen inte det...
Skit med.

Jaja, solen skiner ju iallafall... eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!