15 mars 2010

Gomorrn måndag?

Harklar mig och säger Gomorrn på er alla!
Först vill jag tacka för kommentarer :)

Sen vill jag säga att jag minsann inte alls sov bättre inatt... men kommer fortsätta med Seroquel iallafall. Kan ju hända att det kommer göra skillnad...

Gick upp redan vid 7-tiden, och då har jag ändå vankat mellan kök o sovrum hela natten :S
Somm alltid, har jag smällt i mig en rejäl frulle oxå. Jag är en av dom där människorna som verkligen måste ha frukost det första jag gör. Dessutom rejäl sådan. Resten av dagen är inte lika kinkig, men frukost i mängder måste jag bara ha!
Ja, och en del av detta hör väl ihop med magproblemen såklart. Magkatarr-sug är inte roligt. Och det är det jag vaknar av (bla). Så i med pillrena och frullen så e allt mkt mkt bättre snart hehe.

Ska snart skicka ett sms till pappa. Se om han kommer förbi ikväll eller imorrnkväll. Ska be han ta med farmors present som jag fick men som legat hos syrran... har inte varit där o därför inte hämtat den...

Gjorde storstädning nyss bland medicinerna. Har en påse med en massa, som jag rotar i varje morron o kväll. Trycker ut piller från kartor och slänger nada...(slarv).
Nu är tomma kartonger o kartor osv slängda, "lagret" ligger prydligt i ett skåp istället. Sängbordet är även det rensat från gamla pillerkartor.
Usch, det låter sopm jag har mängder, men det stämmer inte. Det är bara det att jag inte rensar bort skiten särskillt ofta...

Jaja, ska väl kika vidare här på nätet...
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!