15 mars 2010

Asså....

Ibland kan jag bli jäkligt trött på käcka kommentarer och uppmaningar... just nu sitterr jag på fejjan (facebook) och ser:

"Livet är för kort för att slarvas bort. Älska de människor som behandlar dig väl. Glöm, välj bort de som inte gör det. Tro på att det finns en orsak till allt som sker. Om du får en chans till, så grip tag i den. Om det ändrar ditt liv, så låt det ske! Ingen har sagt att livet ska vara lätt! Kopiera till din status om du håller med, det gjorde jag."

Visst, det e la bra och visst ska man väl göra det... men vissa dagar kan jag verkligen bara bli så less på alla som bara uppmanar en att må bra, skatta dig lycklig, livet är kort, älska alla och dig själv bla bla blaaaaa..

(Usch vad jag kände mig anti nu då!)
Vissa dagar kan jag verkligen känna allt det där, men andra dagar är jag så trött på att höra det...
Antar att dagen idag är en sån dag... hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!