15 mars 2010

Tok...

Ja vaddå Tok...
Jo:

Tok-ångest
Tok-rastlös
Tok-skallabank
Tok-trött

Där e svaren...
Vet logiskt att det är en blandning av faktorer som spelar in i detta.
För lite sömn, stressigt med byggubbar utanför fönstret, dags att byta p-ring (känner smått av pms redan). Dessutom kan det finnas en liten bidragan från medicinen jag började med igår. Såklart är det (som alla antidepp eller psykos/mani-meds...) vanlig biverkan: Fördjupad depression, svårare ångest, självdestruktivitet och suicid-tankar.

Darrig i kroppen. Blir ofta det när jag vankat rastlösa rundor. Stirrig typ... och fingrarna slår på tangenterna trots att de ska landa mjukt (+ en massa felstavningar såklart).

Petat i mig Atarax och nu ska jag vackert lägga mig i sängen o VILA.

See ya o hoppas det e bättre snart.
Älsklingen fick dessutom sluta tidigare, så det va ju trevligt :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!