4 mars 2010

Award!!!!

Åhhhhh!
Jag har fått en award!
Tack tack tack snälla PrinsessanCarro!
Det känns fint och varmt med både kommentarer och awards.
Ni vet att det inte e så kul för mig just nu, men era tankar/kommentarer/awards går verkligen RAKT IN I MITT HJÄRTA!

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world.
The rules for accepting the award are:


1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Ja, 12 st bloggare att ge awarden till har jag INGA PROBLEM med att hitta... snarare är det svårt att BARA hitta 12st...

JAG VÄLJER LIVET
För att du kämpar kämpar kämpar!

HONTASS
För att du får mig att le varje dag!

TAPPA INTE HOPPET
För att du orkar och för att du älskar!

LUDMILLA
För att du är fantastisk!

EYWA
För att du inte ger upp!

MIB
För att du e så j-a klok!

BODYGUARD
För att du är bästaste bonusmamman!

ERIIZA
För att du vågar!

KICKAN34
För att du bara är sååå härlig!

SOFIAS ORDSPYOR
För att du vågar motstå känslan att bara dra iväg!

SILENTLYSCREAMING
För att du utmanar dig själv till 1000!

ISABELLISEN
För att du vågar testa ett liv utanför avdelningen!

7 kommentarer:

  1. Ja du fick en av mig med eftersom jag inte har så många bloggar jag följer.

    SvaraRadera
  2. Fina Mezza, vad glad jag blir! Tack!

    Värme och ljus

    SvaraRadera
  3. Tack kära, nu har jag fått denna Award 2 gånger på en vecka, du må tro att det värmer. TACK!

    SvaraRadera
  4. Åh tack så jättemycket! Jag blir jätteglad! :-)

    SvaraRadera
  5. åh tack så mycket! :D Kram <3

    SvaraRadera
  6. tack så¨himla mkt. blev super glad!!!!! kram<3

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!