5 februari 2010

Telefon

Ringer psyk för att be om läkartid.
Får värsta utläggningen om att jag bör nöja mig med den jag har 18 mars. Får även det bra mycket påpekat att jag skulle pratat med läkaren jag träffade för några dagar sen om saker jag nu vill prata om.
Får i gensvar berätta att det bla beror på just det samtalet, men oxå på akuta saker som hänt och som jag insett.
Efter mkt om o men får jag snacka med nån annan som ger mig en snabbtid på onsdag.

Fan, jag skakar nu. Av skit-måendet, upprördhet och stress. Det är sällan det märks så tydligt på mig fysiskt, och jag har faktiskt vissa tankar om inläggning. Men så tänker jag igen och inser att det inte är ett alternativ.

Snurr-skit o helvete... jaja, vi ses väl

1 kommentar:

  1. fan va hemskt! dom kan ju inte bara neka dig en tid så där! har du provat ringa igen?

    hoppas att du mår bättre snart! <3

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!