14 februari 2010

Lite födelsedagspresenter


Denna boken var en av sakerna jag fick av en vän i en Goodie-bag :)
Riktigt rolig!








Våffeljärnet hade stått ett tag på önskelistan. Lillebror o hans tjej uppmärksammade det och jag äger nu äntligen ett!








40" LCD-TV (Samsung) fick jag av min älskling :)



Hushållsassistent med massa tillbehör. Fick detta av mamma, pappa o farmor. Välbehövligt som attan då jag inte klarar av varken hackande eller knådande i köket.
Sen fick jag pengar till att fixa naglarna av min lillasyrra + familj. Det är inte utnyttjat än dock.




Så... jag har tänkt lägga upp detta inlägget långt tidigare men jag vet inte varför det inte blivit av . (men nu blev jag osäker.. har jag verkligeninte skrivit om detta innan??????)

2 kommentarer:

  1. Fina grejer du fick. Jag miss inte heller om du lagt upp det tidigare men vad gör det.

    SvaraRadera
  2. Oh grattis i efterskott då :) :O Kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!