14 februari 2010

Gaaahhh!!!

Har en internet-dosa till mitt Swedbank-konto...
Den har larmat om att det e dags för batteribyte ett tag, och jag har duktigt nog införskaffat mig ett.
Så nu va det asså dags.
"BYT BATTERI" Stod det.
Plockar fram det nya, letar upp en minimal skruvmejsel och ska sätta igång..

GAAAHHHH! J-A APPARAT!

Det ska inte va såhär svårt!
Skruven satt som berget... kvaliten var urusel... vad innebär detta?
Jo... en irriterad Mezza som sitter först med skruvmejsel, sen hårklämma, sen matt-kniv, sen vanlig kniv, sen nåt annat i samband med enn tång...
Nä, jag fick inte upp skruvjäveln!
Vi har såna där pyttesmå mejslar... som är till för tex dator-skruvar o sånt. Men nä, denna skruven va såklart ÄNNU mindre!
Kvaliten som va kass oxå... ja det gjorde ju att huvudet på skruven bara blev trasigare o trasigare...

Jag gav upp "det rätta sättet" tillslut. Istället bröt jag upp plasluckan med våld. Tro fan inte att skruven lossnade då heller... den satt vacker kvar...

Nu är batteriet bytt, jag har kunnat gå in på internetbanken, och jag har satt på plastluckan igen... med gul el-tejp...
Skitsnyggt och underbart.

Tjingeling!

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!