15 februari 2010

Drömmar

Senaste nätterna har jag haft minst sagt konstiga drömmar...
Förra natten var det om svart magi och sekter i samband med piercing-smycken i konstiga utformningar sammanhängande över halva kroppen...
Inatt blev jag inlåst på Lunds psyk med LPT (jag har aldrig varit på Lunds psyk och vet inte ens hur det ser ut). En av vakterna var en av mina närmaste vänner söderut och vi gjorde allt för att undkomma de ritualer som skedde där... med allt från avhuggna händer till syra-liknande bad :S

I drömmen om piercingar lyckades jag komma undan till slut, men i nattens dröm fick jag offra både det ena och det andra och jag kom iallafall inte undan...
Eftersom min skalle på ren automatik analyserar sånthär vetjag inte vad jag ska tro längre... Första drömmen va väl nåt i stil med att det går att komma ur den jävligaste av alla situationer... andra drömmen att jag kommer nog inte undan mitt psyke utan att offra livsviktiga saker...

Idag är jag totalt slut. Att drömma intensivt är minsann ingen vila.

2 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar & tack för namnet i hjärtat, det värmer mer än du anar. :)

    Ibland känns allt bara pest & pina & då funderar jag ut & in på precis allting, vrider & vänder på saker & ting tills jag knappt vet vad det föreställer längre...

    Hur som helst, tack för kommentaren! <3

    SvaraRadera
  2. Nej, drömmar är påfrestande för hela kroppen.
    Hoppas du får paus från dom och får sova gott och bli utvilad.
    Du vet var jag finns om du vill ventilera tankar lite eller bara snacka en stund =)

    KRAM

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!