15 februari 2010

Steka kött i våffeljärn?

Sitter i käket med datorn. Jag fick tillsammans med våffeljärnet i födelsedagspresent, en liten bok med våffel-tips.
Där står en massa gott... steka grönsaker, lax, mackor, kött osv... i våffeljärnet.
Så nu står potatisen på spisen och köttet i våffeljärnet. Till det blir det morotsstuvning.
Kanske slänger i nårra lökbitar i våffeljärnet när köttet e klart...

I övrigt håller ångesten på att strypa mig. Jag litar inte på mig själv ett smack, och tror jag lägger in mig imorrn eller på onsdag. Älsklingen är bara ledig idag och imorrn sen jobbar han hela dagarna.
Fan, vad jag planerar... vet inte ens om det finns plats på stället ju :S

Jaja, får la se

Lägger upp bild på våfflandet senare ;)

2 kommentarer:

  1. Åh, vännen... Önskar att jag kunde göra något för dig! Jag hoppas verkligen att det finns plats för dig om du känner att det skulle vara det bästa nu.
    ALLT gott till dig!

    Styrkekram

    SvaraRadera
  2. Kan man bara lägga in sej hur som hellst eller bestämmer läkarna det?

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!