28 januari 2013

Ughhh...blä

Väcktes idag av Gatos första könsmogna urinmarkering...i sängen!
Blä!
Det stinker MYCKET mer om pisset när de där kattkillarna blir könsmogna...
Just nu ligger täcke och sängkläder i tvättmaskinen och tvättas i ättika/tvättmedel-blandning.
Jag bäddade ner mig i soffan medans sovrummet vädras ut och somnade om några timmar under överkastet (detta hände vid 7-8 imorse)

Vi har satt Gatos födelsedag till 5/8, vilket innebär att han inte får kastreras hos vår veterinär flrrän han e 6 månader den 5/2.
Behöver jag säg att jag längtar?

Jaja..blir nog bra tillslut. Inte såååå länge kvar

Kram

1 kommentar:

  1. Usch för kattkiss i sängen!! Det luktar verkligen inte gott...
    Hoppas det var första och sista gången han kissade utanför sin låda

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!