1 augusti 2012

Sjuk Mezza

Ganska exakt en månad har jag haft vidrigt ont i högerörat nu. För drygt 2 veckor sen va jag hos läkaren som sa att en nerv i innerörat va inflammerad (en stor nerv som grenar ut sig i ansiktet). Fick nässpray då bara... Ont så jag e svimfärdig flera ggr om dagen...
Idag gick jag till vårdcentralen igen... Denna ggn träffade jag en annan läkare...
Resultat: hörselgångsinflammation och sprucken furunkel. Antibiotika, nässpray och starka smärtstillande.
Kommer furunkeln tillbaka ska jag dit så de kan skära upp den...

Skönt att läkaren fattade vad det va... Att den inflammerade nerven inte va det enda...utan att det även spridit sig.
Tänk om jag fått vettig hjälp första besöket istället...sluppit massa (!!!) ont.
Jaja. Glad det blev rätt nu och hoppas på bättring riktigt snart :-)

Kram finisar <3

2 kommentarer:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!