25 augusti 2012

På senaste...

...har jag inte kunnat varken virka eller slå frivoliteter pga knashänderna som gör ont. Så då har jag lärt mig nya saker där jag använder händerna på andra sätt/ andra grepp.
:-)


Decoupage. Några olika ljuslyktor. Stora i glas, de små va med spegelyta från start




Decoupage. Tråkig helsvart penna blev pimpad :)



Det går sakta framåt med min stickade Hitchhiker-sjal :)


Decoupage.
Gjorde om ett gäng trista Santa Maria-kryddbyrkar :)


Decoupage.
Fula frivolitets-skyttlar blev fina. (nere till höger ser man hur de såg ut från början)


Håller på med mina första stickade sockar! Mönster dessutom :)
(oj, bilden vill inte vrida sig rätt... högst upp e iallafall de jag håller på med, bilden under visar hur de ska bli...ungefär.)


Lite pärlande då o då blir det oxå :)

3 kommentarer:

  1. -skulle vilja ha pysselverkstad med dig-
    f*n att vi inte hade det i dåtid hehue

    köpte häromdagen ett decoupagestartkit som var prissänkt på pysselbutiken, tanken är att använda det till någon onämnd form av konst jag ska göra (låter så viktigt när man lägger in ordet konst, det är inte viktigt eller märkvärdigt alls :S).
    om det blir kvar i flaskorna ska jag nog pimpa lite här hemma med.
    pepp pepp pepp av bilderna på det som du gjort!

    så mycket fint och underbart du pysslar till hela tiden! <3
    love söta!

    SvaraRadera
  2. Åhy så fina saker, jag hänger med Ninja, pysselverkstad med er!! Inte för att jag kan eller har tålamod, men jag dricker kaffe så pysslar ni :-)

    SvaraRadera
  3. Tänk om man var så kreativ! :P

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!