21 april 2012

dumt...

...e lite dum i huvudet.. men man e ju det ibland.
inatt har jag haft nåt grymt ont i tänderna.
Imorse höll jag på att svimma av smärtan... gick upp o borstade dom ännu en gång men va tvungen att lägga mig i soffan med benen uppåt på ryggstödet för att inte svimma.
Har aldrig svimmat i hela mitt liv. Men nu va det snurr och kallsvettningar och illamående och påverkad medvetandegrad...

Lyckades somna lite efter det...vaknar, ska ta nåt till frulle (blev näringsdryck...vågar inte tugga just nu) och poff, smärtan kom tillbaka.
Uthärdar...

Fan va jag hatar att ha sån panisk tandläkarskräck
...och dessutom har de tagit bort tandvårdsstöd för vanligt folk... på det sätt de haft det innan. Jag har inte tiotusentals kronor för att kunna bli sövd o fixa gaddarna.

Skit och Aj.

1 kommentar:

  1. usch vad sånt där är hemskt! Skönt att det blev bättre sen med tänderna.
    Jag är också livrädd för tandläkaren.
    Hoppas det inte kommer tillbaka nu.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!